Makcik-makcik Bawang pun nak jugak....

Monday, April 23, 2018

Sapa tak mau cantik kan? Tipu laa kalau cakap tak mau cantik. Tapi mungkin sebab ada beberapa kekangan, ada yang jawab "tak mau". Tapi mana tau dalam hati tu, membuak-buak nak kan?

Meh la set time dengan Liza. Liza sediakan skincare class percuma ke depan pintu rumah korang. 

Kenapa Beauty Consultant Mary Kay buat SCC? (Skin Care Class)

Selalu kalau pelawa someone untuk pergi SCC, ramai yang mengeluh, tiada masa, malas cuba. haha. Ini memang tidak dapat dinafikan lagi 🙂

Para jelitawan semua, kenapa buat SCC ni? bukan untuk suka-suka, bukan saja saja penatkan diri sendiri, bukan sebab saja habiskan minyak tol apa semua pergi ke tempat anda. TIDAK sama sekali. Kami ingin membantu anda,okay? 🙂

Ikhlas membantu anda 🙂

Kita harus mencuba dahulu sebelum beli. Itu yang pentingnya free facial atau kelas kecantikan kulit (Skin Care Class atau SCC).

Semasa SCC ini, customer boleh consult masalah muka secara privacy, sebab kadang -kadang segelintir orang tidak suka share tentang masalah kulit muka secara public atau dekat pharmacy sekalipun.

So, sebagai perunding kecantikan, kami akan menganalisa jenis kulit anda supaya dapat mencadangkan produk (Mary Kay) yang sesuai digunakan.

Selain dari itu, anda juga berpeluang untuk mencuba hand spa, dan mekap selain daripada belajar membuat sendiri facial di rumah. Menarik kan facial sendiri di rumah pada waktu yang anda sendiri tetapkan 🙂

Apa lagi yang menarik?

Jadi lah Hostess! Menjadi hostess dengan menjemput rakan-rakan anda untuk berparti SCC bersama-sama . Dapat special gift dari Liza untuk sesiapa yang menjadi Hostess! 🙂

Mereka bukan makcik-makck Bawang tau. Hihi.. Mereka makcik yang telah cuuba ke'best'an lipstik Mary Kay.

Bibik I pun demand Mary Kay hokkayyy!

So, kita boleh sembang-sembang semasa skincare class. 

Liza juga menyediakan sampler utk korang try untuk pertama kalinya. 

Cantik ke cantik? My model for Mary Kay cosmetics. 🙂

Penduduk Sungai Petani, Kulim. Konerang dan Perlis atau di mana saja nada berada, contactlah Liza di 013 5606826 untuk keterangan lanjut. 

MMuahh!!




1 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Wanita berwawasan ni.
Kawan2 dan anak2 sedara Kak Mirror pun ramai join Mary Kay. Yg sorang tu look so success, celebrated their success dgn naik2 cruise dgn geng2 MK dia.