Botanical Effect Bantu Detox Kulit Wajah

Sunday, February 25, 2018

MASALAH KULIT🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️ jom sis bantu dengan memperbaiki masalah kulit anda dengan Mary Kay. Nak kulit sihat kena lah pakai Mary Kay. Tapi nak pakai yang mana sis???
.
Jangan bimbang, sis akan terangkan fungsi setiap item yang terdapat dalam botanical set ni😍👍🏻
.
Kulit kita ni paling nipis tudia lapisan epidermis.. senipis kulit bawang🌸 fungsi dia utk lindungi kulit kita tapi kalau dah hilang siapa nak lindungi??? Founder skincare yang anda tengah pakai sekarang ke? Uppsss🤭🙊ingat, jangan biarkan skincare bahaya hakis kulit anda yang dah semulajadi cantik tu yee😁


.
🌸Botanical Effects Set🌸
.
Product terdiri daripada 📌
🍎Cleanse- membersih dengan lebih dalam sehingga ke liang pori, menanggalkan kotoran yang melekat pada wajah akibat pencemaran udara.
.
🍎Freshen- memberi kesegaran pada kulit wajah tanpa mengeringkan, mengurangkan bukaan liang pori wajah, mengawal pengeluaran minyak dari kulit wajah.
.
🍎Mask- menanggalkan whiteheads, blackheads, menghaluskan texture kulit, menghilangkan kekusaman pada wajah.
.
🍎Hydrate- utk memberi kelembapan yang seimbang pada kulit wajah rasa segar tanpa rasa kering atau oily. Tona kulit lebih sekata dan glowing dgn penggunaan jangka masa panjang. Mampu menghilangkan jerawat

Kalau sebelum ni, kita dah cuba macam-macam produk yang kasik glowing putih melepak tu, Botanical Effect ni adalah permulaan yang bagus untuk miliki kulit sihat dan cantik.

Hubungilah Liza untuk penjelasan lanjut -013 5606826 k!

0 comments: