Lindungi Kulit Dari Cahaya Ultralembayung (UV)

Sunday, May 27, 2018

Hi guys. Just  quick update as I am not feeling well lately.

We went to Pantai Merdeka for picnic before Ramadhan that day. The weather was quite hot in the afternoon. So we decided to let our kids 'berendam' dalam laut. It was their first time swimming at Pantai Merdeka. The water looks like milo but who cares. We applied them sunblock from Mary Kay and let the sunblock protects their skin. 


One of the sun protection from Mary Kay. Suncare got SPF50.

Bekalan for simple picnic.


Happy betul diorang dapat main air.



It is so many sun protection for skin in Mary Kay.

Tengok-tengok. Banyak kan?


Woww...Banyaknya Skin Protection dalam Mary Kay ni!!! 😍😍😍😍
.
✔️Foundation primer sunscreen SPF15 PA+++
👉🏻Foundation2 MK didatangkan dalam formulasi tanpa sunscreen. So untuk membekalkan perlindungan pada kulit,primer best ni lengkap spf.
.
✔️CC Cream SPF PA+++
👉🏻Light coverage foundation yg sangat ringan dan super selesa.Saya suka cc cream untuk daily use,calit2 dan ratakan dan siappp...Mudah cepat dan cantik hasilnya.
.
✔️Day Solution Sunscreen SPF35 PA+++
👉🏻moisturizer with sunscreen.Disamping memberi rawatan anti penuaan pada kulit,ia juga melindung kulit wajah dari uv damage..Best kan 2 in 1...muda remaja.
.
✔️Sun Protector SPF35 PA+++
👉🏻memberi perlindungan KHUSUS pada wajah.yang ni betul2 fokus pada UV protection.Siap ada pengiktirafan dari SKIN CANCER FEDERATION lg tau.,mantap kan?.korang2 yang ada masalah dengan kulit sensitif terhadap sinar uv,pakai yang ni,memang ohsemmm.
.
✔️BE EVO Moisturizing Lotion SPF30 PA+++
👉🏻moisturizer with sunscreen juga..2 in 1 juga...membekalkan lembapan sehingga 12jam,sambil melindungi kulit wajah.suka juga yg ni untuk aktiviti2 santai macam evening walk,berkebun,nk ke pasar malam atau jalan2.sesuai untuk remaja2 aktif juga.
.
✔️Body Suncare SPF50 PA+++
👉🏻with high protection level. Sesuai untuk aktiviti2 yang memerlukan kita expose to direct sunlight. Contoh seperti bersukan, swimming, ke pantai dan sebagainya.


So, kalau nak tanya-tanya lanjut, wasap je Liza.
013 5606 826




0 comments: