Percutian ke Luar Negara Percuma Bersama Mary Kay

Sunday, September 6, 2020

Assalamualaikum semua.

Ada satu part best yang Liza tak sempat cerita. 


\
Hattaraaaa..... I am backk!!

Hari tu tertangguh nak cerita kisah percutian PERCUMA bersama Mary Kay. Siap dapat duit poket lagi.. Bagi yang belum mencuba bisnes ini, jom lah cuba. Best sebab boleh dapat macam-macam secara PERCUMA. So December 2019, Liza berpeluang ke Shanghai dan Hangzhou China bersama semua achievers. :)

Tak sangka akan dapat peluang begini dalam hidup. Yer la, memang dah pergi dengan suami, tapi yang ni lain. Special I tell you!! 


Dari KLIA2, kami bertolak awal-awal pagi ke Hangzhou. Dua airbus AIR ASIA kami conquer. PEnuh dengan Mary Kay sisters saja.

Bersama SD Wani, berkenalan dalam kapal terbang.
 

Kami sampai di Hotel Shanghai, tido dulu setelah penat di duduk di dalam kapal terbang. Bangun pagi je, terus sarapan dan beriar-siar di kota Shanghai.

Banyak plak yang nak bergambar sekali. 

Liza bertuah dapat pergi bersama my first Offspring, SD Wan Norashikin. Masa kat sin, dia belum jadi SD.

Ramai yang beli gifts kat sini dan berjalan-jalan di kawasan sekitar. 


Masa ni Liza dah sampai Hotel Hangzhou. Hotel Lima bintang bersama education dan coaching session daripada mentors antarabangsa. What a great experience !!


NI antara kedai yang kami lawati. Liza borong ole-ole untuk team je masa ni. 

Sebelah malam, hari ke 4, kami berpeluang menaiki cruise melewati tasik lagenda. Nak cerita kisah lagenda dia panjang bebenar. Dah tak berapa banyak masa dah nak mengarang. SO Liza cerita yang penting-penting sajalah.

Bersama my leader and team.

Ni seronok bergambar dengan Senoi National Sales Director Nafisah Omar.



Ni semasa di Hangzhou Hotel. Macam dah nak bertoalk balik Malaysia.

Terima kasih Mary Kay menyediakan hotel lima bintang kepada kami semua. Pengalaman yang tak ternilai buat Liza dan rakan-rakan.

Ada yang berminat nak buat side income, nak earn 4-5 figure income macam Liza, jom Liza guide. Liza ajar dari zero to hero.

Don't hesitate to contact me now!

Senior Sales Director Norlizayati Othman
013 5606826


0 comments: