Wednesday, July 4, 2012

Nasi Kandar Line Clear

Haish. Nasi kandaq lagi. Penang ni harus 24jam nasi kandaq. Kebanyakan kedai dibuka 24 jam dowh....

Sebelum balik, sempat la kami pekena sekali lagi. Tak susah nak cari (kalau pakai GPS) hehe..

Kami jumpa celah-celah lorong dekat-dekat MyDin. So, ni yg kami makan :

Hubby punya.. 
Ni lauk sotong dan telur. Sayur bendi jadi peneman.

Aku pilih udang dan daging. Sayur lak aku pilih kobis goreng.
::Eh, tak sharp lak gambar dia..::

Untuk Adam aku amik separuh nasi kandar. Lauk kami 'sedekah' sorang sikit dari pinggan kami. Hehe..

So, total RM30.00. Maybe sebab dekali dengan air.. Lebih kurang ja harga dia dengan Nasi Kandar Beratur tu. Aku lebih suka rasa di Nasi Kandar Beratur. Daging dia lebih lembut dan ayam rempah dia lembut dan sedap. 

Lepas makan tu, kami jalan-jalan sekitar MyDin tu, konon nak tapau pasemboq kat Chowrasta (bernafsu lagi tuh nak melantak) :p Tapi hujan. So, kami jalan-jalan beli jeruk Madu Pak Ali je la untuk kawan-kawan.

Then kami balik KL....

1 comment:

Anonymous said...

Pretty! This has been an incredibly wonderful article.

Thanks for providing this information.
Feel free to visit my page ; Online Airplane Games