Kena Kutuk Kulit Kering dan Kedut

Wednesday, March 14, 2018

Assalamualaikum kawan-kawan yang masih datang menjenguk. Korang ada masalah kulit kering tak?  Susah hati kn? Tambah-tambah ada yang kutuk-kutuk kita nampak tua. Tak pa.. Usia itu semakin bertambah. Semua orang akan melaluinya. Jangan bersedih. Tapi cuba kita berusaha untuk mempeebaiki kulit kita untuk jadi lebih lembap dan sihat. Jangan kita suka hati cuba produk-produk kecantikan yang tidak diuji yang berlambak-lambak ada di pasaran tempatan ni kn?

Meh cuba Serum Vitamin C dari Mary Kay yang mampu menganjalkan kulit wajah dan mencerahkan kulit wajah cuolls✅✅✅🚀 ni dia Replenishing Serum C Mary Kay.😍
.
Nak cantik jaa kena cucuk botox lah, cucuk sana sini, lepas tu nak kene maintain selalu kalau tak, HANCUSSS😅..Vitamin C paling baik untuk kulit wajah , tak perlu ambil orange dan gosok kt muka, Haaa guna serum C jaa boleh bawak kemana2, tak dan haih nak pie petik buah limau pula time2 ni😂😍. Sifat vitamin yang sangat sensitif terhadap persekitaran dan tak boleh letak dalam bekas transparent sebab nanti cepat rosak😁. Cuba check serum anda, menepati tak characteristic seperti yang sis terangkan tu?? Kalau tidak, hati2 ye🤭🤗
.
🍊REPLENISHING SERUM +C🍊
.
👉Serum ini mengandungi ramuan yang dikenal pasti dapat menyokong elastin, sejenis protein yang membekalkan keanjalan atau “spring” kulit.
👉Serum yang kaya dengan antioksidan ini dirumus dengan ramuan yang memperkuat kolagen baru, mengekalkan kolagen sedia ada supaya tidak terurai.
👉Tahukah anda serum adalah seperti makanan kulit, dapat memperbaiki kulit kita yang selama ini tidak dijaga dengan baik.Ia mengandungi banyak nutrient yang sgt diperlukan oleh kulit. .
👉Tahukah anda hanya serum dapat masuk ke bahagian dermis kulit . Barangan lain selain serum tidak dapat masuk ke bahagian berikut.Vitamin C pula merupakan pencerahan semulajadi , membantu kulit awet muda, tegang Dan menyembunyikan usia sebenar setiap wanita.
.
Apakah kandungan serum C Mary Kay ini? .

.
🌸Ekstrak BUAH DELIMA.
.
🌸Ekstrak KEKADU PLUM.
.
🌸Ekstrak CAMU CAMU.
.
🌸Ekstrak CERI ACEROLA.
.
🌸Ekstrak BERI ANGGUR HITAM.
.
🌸Ekstrak BIJI ARGAN.
.
Jom whatsapp Liza. www.wasap.my/60135606826 untuk free cosultation.

1 comments:

Hans Hanis said...

bagus2 untuk lembab kan kulit