Kotak Rezeki

Thursday, June 7, 2018

Assalamualaikum semua! Selalaunya Liza share pasal produk. Hari ni nak share pasal order customer lah plak. Kadang-kadang tak sempat hapdet blog ni. Liza buat Mary Kay ni sambil-sambil jew. Asal daripada nak beli harga ahli untuk guna, pastu terjual lah plak. Terlaku lah plk .Haha Banyak kerja hakiki yang perlu diselesaikan sebenarnya tapi tak pa. Kita layan jew~

Tapi Sejak Liza join Mary Kay, rasa enjoy handle orders sebab dapat jumpa customers dan kawan-kawan baru. Happy dapat bantu kawan-kawan selesaikan masalah kulit wajah mereka.

Dalam merawat muka sendiri, kita share dengan customer apa yang kita boleh bantu mereka. So, maksudnya muka Liza sendiri pun masih on treatment.

So selalunya bila Liza order daripada HQ, barang akan sampai ke rumah Liza dulu. 

Liza panggil kotak rezeki! Hah!


Kemudian baru Liza sort ikut order customer. 

So yang by postage, Liza guna Poslaju je. Cepat!

Yang ni Liza uruskan utk COD. Mostly ramai yang prefer COD sebab dekat-dekat rumah ja. Sometimes they are among ex classmates and kawan2 sekolah je.

Yeah! Confidence come from skincare! We believe it! You are beautiful when you confident! 😍


So penangan buat SCC dengan orang kampung, On April Liza dpt top 9 Personal Sales. Alhamdulillah... Juga dapat top achievers. 

Kotak rezeki sampai lagi.

Order customer bulan Mei. Samples tu untuk my loyal customer dan yang berminat nak try.

Korang nak tak? Attend my class and you will get free samples. Best kan? Bukan suka-suka buat kelas, tapi skincare class tu untuk memberi semua new customer rasa dan consult skincare yang mereka perlukan. Bukan macam beli dekat kedai jamu. Baca-baca label belakang paket, balik buh kat muka. :p

Free gift is a must when you buy full set skincare with me .. :)

Deco-deco untuk my lovely customers. Semua ni COD ke kampung Syed Sira. Haha.




Ok cukup lah tu. Nanti kita sembang pasal testimoni lak. 

So, sesapa yang nak tanya-tanya pasal Mary Kay, boleh contact Liza kay. 013 5606 826

~Kalau kebaikan itu lebih senang untuk dikerjakan, kenapa memilih kejahatan yang menyusahkan? Buatlah kebaikan setiap masa kerana kita tidak tahu amalan yang mana satukah akan membawa kita ke syurga. Jangan sehingga satu kejahatan yang kita lakukan itu mengheret kita ke neraka jahanam. Nauzubllahiminzalik.

Selamat berbuka!


0 comments: