Thursday, October 28, 2010

Suka Tengok Piccas Ni

Tak abis2 lagi citer pasal Kuantan kan? Dalam banyak2 citer kat sana, nak citer pasal Adam kat sana. Actually, masa mama tengah bersukaneka tu, ayah la yang mengawal ketat Adam. Sekejap berlari sana sini, sekejap nak terjun kolam, sekejap tarik kon kat padang.. Kesian ayah..

Ada lah beberapa kerat budak2 yang Adam berkawan. Dalam berapa kerat tu, Adam suka main dengan anak kawan aku ni, Ariana. Tapi Adam panggil Babe.. amboi, manjanya!! dah semua orang panggil Babe, kami pun babe lah..

Kalau dorang dah besar nanti, mesti dorang segan tengok gambar dorang masa kecik2 ni
.
Adam suh Babe buat peace.. Tergeliat aku tgk babe duk nyusun jari dia
Apa  yang Babe bisik kat telinga Adam tu?

Ni masa kawan-kawan tengah karaoke, dorang plak memberi semangat kat depan skrin. Tak sangka lak lirik lagu tu tengah papar AKU DAN DIA.. 
Sooooo Sweeet!



4 comments:

Liza said...

i like the pics too :)

Liza said...

hehe... so sweet....

Momma Mia said...

aksi kat kolam renang tuh paling best jer..
i like

Liza said...

aksi gediks.. hihi..