Monday, July 2, 2012

It's All About Penang!

Morning Pulau Pinang!! And Malaysia!! Hehe.. Feel sejuk dingin di Pulau Mutiara. Jangan termuntah baca perkataan Penang yang akan muncul di skrin anda. Mungkin 2.3 juta kali?

We are now at Pulau Mutiara.....

Bertolak dari KL dari Sabtu lagi tapi baru semalam check in di Georgetown (dalam pulau).

Macam biasa, mesti la nak melalui feri agar Adam teruja lebih. hehe.. Agak lama aku tak jejak tanah pulau ni. (tak pa Liza, lepas ni jangan nak jemu sudah!)

Keterujaan Adam ketika menunggu ketibaan feri.

Atas Feri. Kebiasaannya, kami akan keluar kereta dan berdiri di kepala feri. Baru rasa nyaman angin laut.

We are heading to the tallest building there. Ofis ayah!!! Aik? Mana Adam tau ni (*garu kepala*)

Itu jer kisah kami dan feri. Nanti update lain k~



6 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

puas la makan2 kt penang ;-)

Liza said...

Belum puas la Diana... hehe..

alam.maya said...

Hari tu kami cari laksa pokok janggus..tp 'orang penang' bawak pon sesat...ampess punah rasa ngidam aku.. :(

Liza said...

alam.maya~Takpa2, nanti aku bawak ang.. (bila aku jd org Penang la...) :p

ninieZUERYANNIE said...

liza, bawai pindah penang? uwaaa, long distance la nampaknye..

Liza said...

Ninie~Ya, Ninie. Bawhy dh lapor diri kat sana.... I am survivor!! :)